| 1 |  | Tango del Mare |  | 2:36 | 
  |  Komponist: N. SalernoVioline, Geige:  Peter de SottoAkkordeon, Ziehharmonika:  Joseph MacerolloGitarre:  George MeanwellMandoline:  George MeanwellCello:  George MeanwellEnsemble, Besetzung:  Quartetto GelatoOboe:  Cynthia SteljesAkkordeon, Ziehharmonika:  Claudio VenaViola, Bratsche:  Claudio VenaBaßgeige, Kontrabaß:  Roberto OcchipintiCello:  Kristina Reiko CooperAkkordeon, Ziehharmonika:  Alexander SevastianAkkordeon, Ziehharmonika:  Joseph MacerolloMandoline:  Peter DeSottoVioline, Geige:  Peter DeSottoTenor, Tenorstimme:  Peter DeSotto  | 
  | 2 |  | O sole mio, for voice & piano (or orchestra) |  | 3:10 | 
  |  | 
  | 3 |  | Hungaria |  | 6:41 | 
  |  | 
  | 4 |  | Words That I Want |  | 3:44 | 
  |  | 
  | 5 |  | Entr'acte, for flute (or violin) & harp (or guitar) (from "Le médecin de son honneur") |  | 3:19 | 
  |  | 
  | 6 |  | The Clown of Venice |  | 4:21 | 
  |  Komponist: C. T. CozensVioline, Geige:  Peter de SottoAkkordeon, Ziehharmonika:  Joseph MacerolloGitarre:  George MeanwellMandoline:  George MeanwellCello:  George MeanwellEnsemble, Besetzung:  Quartetto GelatoOboe:  Cynthia SteljesAkkordeon, Ziehharmonika:  Claudio VenaViola, Bratsche:  Claudio VenaBaßgeige, Kontrabaß:  Roberto OcchipintiCello:  Kristina Reiko CooperAkkordeon, Ziehharmonika:  Alexander SevastianAkkordeon, Ziehharmonika:  Joseph MacerolloMandoline:  Peter DeSottoVioline, Geige:  Peter DeSottoTenor, Tenorstimme:  Peter DeSotto  | 
  | 7 |  | Rondine al nido, romance for voice & piano (or orchestra) |  | 4:17 | 
  |  Komponist: Vincenzo De CrescenzoTenor, Tenorstimme:  Peter de SottoAkkordeon, Ziehharmonika:  Joseph MacerolloGitarre:  George MeanwellMandoline:  George MeanwellCello:  George MeanwellEnsemble, Besetzung:  Quartetto GelatoOboe:  Cynthia SteljesAkkordeon, Ziehharmonika:  Claudio VenaViola, Bratsche:  Claudio VenaBaßgeige, Kontrabaß:  Roberto OcchipintiCello:  Kristina Reiko CooperAkkordeon, Ziehharmonika:  Alexander SevastianAkkordeon, Ziehharmonika:  Joseph MacerolloMandoline:  Peter DeSottoVioline, Geige:  Peter DeSottoTenor, Tenorstimme:  Peter DeSotto  | 
  | 8 |  | Al di Là |  | 3:42 | 
  |  Komponist: Carlo DonidaVioline, Geige:  Peter de SottoAkkordeon, Ziehharmonika:  Joseph MacerolloGitarre:  George MeanwellMandoline:  George MeanwellCello:  George MeanwellEnsemble, Besetzung:  Quartetto GelatoOboe:  Cynthia SteljesAkkordeon, Ziehharmonika:  Claudio VenaViola, Bratsche:  Claudio VenaBaßgeige, Kontrabaß:  Roberto OcchipintiCello:  Kristina Reiko CooperAkkordeon, Ziehharmonika:  Alexander SevastianAkkordeon, Ziehharmonika:  Joseph MacerolloMandoline:  Peter DeSottoVioline, Geige:  Peter DeSottoTenor, Tenorstimme:  Peter DeSotto  | 
  | 9 |  | Le tombeau de Couperin, for orchestra: Prelude |  | 3:02 | 
  |  | 
  | 10 |  | Konzertstück for piano & orchestra in F minor, J. 282 (Op. 79): Finale |  | 4:29 | 
  |  | 
  | 11 |  | La vie en rose, song |  | 3:16 | 
  |  Komponist: Edith PiafVioline, Geige:  Peter de SottoTenor, Tenorstimme:  Peter de SottoGitarre:  George MeanwellMandoline:  George MeanwellCello:  George MeanwellEnsemble, Besetzung:  Quartetto GelatoOboe:  Cynthia SteljesAkkordeon, Ziehharmonika:  Claudio VenaViola, Bratsche:  Claudio VenaBaßgeige, Kontrabaß:  Roberto OcchipintiCello:  Kristina Reiko CooperAkkordeon, Ziehharmonika:  Alexander SevastianMandoline:  Peter DeSottoVioline, Geige:  Peter DeSottoTenor, Tenorstimme:  Peter DeSottoCello:  Kristina Reiko CooperAkkordeon, Ziehharmonika:  Alexander Sevastian  | 
  | 12 |  | Csárdás, for violin & piano |  | 4:33 | 
  |  | 
  | 13 |  | Chitarra Romana for voice & orchestra |  | 3:16 | 
  |  | 
  | 14 |  |  |  | 4:51 | 
  |  Komponist:   -Violine, Geige:  Peter de SottoAkkordeon, Ziehharmonika:  Joseph MacerolloGitarre:  George MeanwellMandoline:  George MeanwellCello:  George MeanwellEnsemble, Besetzung:  Quartetto GelatoOboe:  Cynthia SteljesAkkordeon, Ziehharmonika:  Claudio VenaViola, Bratsche:  Claudio VenaBaßgeige, Kontrabaß:  Roberto OcchipintiCello:  Kristina Reiko CooperAkkordeon, Ziehharmonika:  Alexander SevastianAkkordeon, Ziehharmonika:  Joseph MacerolloMandoline:  Peter DeSottoVioline, Geige:  Peter DeSottoTenor, Tenorstimme:  Peter DeSotto  | 
  | 15 |  | Turandot, opera: Prelude and Aria. Nessun' Dorma |  | 3:22 | 
  |  | 
  | 16 |  | Besame mucho, for voice & ensemble |  | 5:01 | 
  |  Komponist: Consuelo VelázquezVioline, Geige:  Peter de SottoTenor, Tenorstimme:  Peter de SottoGitarre:  George MeanwellMandoline:  George MeanwellCello:  George MeanwellEnsemble, Besetzung:  Quartetto GelatoOboe:  Cynthia SteljesAkkordeon, Ziehharmonika:  Claudio VenaViola, Bratsche:  Claudio VenaBaßgeige, Kontrabaß:  Roberto OcchipintiCello:  Kristina Reiko CooperSchlagzeug, Perkussion:  Rosendo LeonAkkordeon, Ziehharmonika:  Alexander SevastianMandoline:  Peter DeSottoVioline, Geige:  Peter DeSottoTenor, Tenorstimme:  Peter DeSottoCello:  Kristina Reiko CooperAkkordeon, Ziehharmonika:  Alexander SevastianSchlagzeug, Perkussion:  Rosendo Leon  |